Loading...
Koordynator przychodni

Specjalista Biura Obsługi Pacjenta

Dołącz do zespołu Corten Medic

Miejsce pracy: Warszawa Ursynów, Mokotów, Praga Północ

Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się centrum medycznym. Przez 20 lat obecności na rynku osiągnęliśmy pozycję zaufanego partnera wśród swoich Pacjentów. Realizujemy szeroką gamę usług medycznych, począwszy od Podstawowej Opieki Zdrowotnej, poprzez dostęp do prywatnych gabinetów, a skończywszy na wysoko wykwalifikowanych lekarzy – specjalistów. Dużą wagę przykładamy do tego, by zwracające się do naszych lekarzy osoby znalazły nie tylko fachową i skuteczną pomoc medyczną, ale również ciepło, życzliwość i zrozumienie dla swoich obaw i problemów. Corten Medic świadczy usługi medyczne w 8 placówkach na teranie Warszawy (w dzielnicach-Śródmieście, Ursynów, Mokotów, Praga Północ) oraz w Radomiu.

 

W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:

REJESTRATORKA / SPECJALISTA BIURA OBSŁUGI PACJENTA

 

  Opis stanowiska

  • prowadzenie rejestracji pacjentów oraz udzielanie szczegółowych informacji o rodzaju i warunkach świadczonych usług zdrowotnych przez Corten Medic
  • działania przyczyniające się do stałego wzrostu sprzedaży świadczonych usług
  • udział w sporządzeniu grafików pracy zapewniających pełną dostępność do usług medycznych
  • prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, obsługa terminalu bankowego, przyjmowanie wpłat gotówkowych za wykonane usługi medyczne, prowadzenie wykazu obrotów z przyjęciem odpowiedzialności za stan kasy
  • prowadzenie terminarza wizyt, w tym również w formie elektronicznej, aktualizacja wpisów w kartach chorobowych i ich zakładanie, właściwe przechowywanie i archiwizowanie
  • prowadzenie rejestru ubezpieczonych oczekujących na udzielenie świadczenia zdrowotnego
  • prowadzenie pełnej statystyki medycznej z dochowaniem wymaganych terminów i wymogów, archiwizowanie danych statystycznych w formie elektronicznej i papierowej.
  • prowadzenie widencji kartotek byłych Pacjentów
  • współpraca z przełożonymi w zakresie sprzętu i leków, zgłaszanie zapotrzebowania do listy zakupów, informowanie o stanie zapasów w celu terminowego uzupełnienia

 

  Oferujemy

  • praca w profesjonalnym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego

 

  Wymagania

  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy w biurze obsługi klienta (preferowane w NZOZ)
  • dyspozycyjność
  • doskonała organizacja własnej pracy
Rozmiar czcionki
Kontrast