
Pracownik Administracyjny
Dołącz do zespołu Corten Medic

Medea Health jest Przedsiębiorstwem Medycznym, skupiające Spółki Medyczne, które swoją działalność opierają na wysokiej jakości usługach, nowoczesnej opiece stomatologicznej i ogólnomedycznej.
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Ogólne zadania administracyjne biura.
- Przyjmowanie gości i obsługa spotkań odbywających się w siedzibie firmy.
- Zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów ogólnofirmowych.
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestrowanie, dystrybucja i nadawanie).
- Prowadzenie ewidencji nieruchomości będących w dyspozycji Spółki oraz nadzór nad realizacją umów najmu powierzchni.
Oczekujemy:
- Elastyczność i umiejętność dostosowania się do zmieniających się priorytetów.
- Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów oprogramowania biurowego (MS Office) oraz urządzeń biurowych.
- Czynne prawo jazdy kat. B-Mile widziane.
- Entuzjazm i zaangażowanie w powierzone zadania.
- Dokładność i dobra organizacja pracy własnej, a także umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Samodzielne stanowisko.
- Możliwość rozwoju w strukturze firmy.
- Miłą i przyjazną atmosferę.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Corten Medic Tomasz Sikora z siedzibą w Warszawie (02-677), przy ul. Cybernetyki 19B w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)” a w przypadku zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych dodatkowo:
Czytaj dalej