Loading...
Ważne:

FAQ – Jak działa Portal Pacjenta?

Z nowego systemu on-line może skorzystać każdy – zarówno nasz obecny Pacjent, jak i osoba, która nigdy wcześniej nie korzystała z usług Centrum Medycznego Corten Medic. Zachęcamy do założenia konta na naszym Portalu Pacjenta:
  • obecnych Pacjentów – bez względu na rodzaj świadczeń z jakich korzystają
  • Pacjentów realizujących usługi medyczne w ramach stałej współpracy z podmiotem zewnętrznym
  • osoby, które nie były wcześniej w Centrum Medycznym Corten Medic i chciałyby umówić się na pierwszą wizytę

Dostęp do Portalu Pacjenta można uzyskać samodzielnie po pomyślnym zakończeniu rejestracji na stronie logowania Portalu Pacjenta. Należy podać swój numer telefonu komórkowego, na który zostaje przesłane hasło uruchamiające konto oraz potwierdzić adres e-mail klikając w link aktywacyjny, który zostanie przesłany na adres podany podczas rejestracji.
Na stronie logowania do Portalu Pacjenta możesz się zarejestrować, wpisując w odpowiednich polach swoje dane po kliknięciu „Załóż konto”:

  • imię
  • nazwisko
  • obywatelstwo
  • PESEL
  • datę urodzenia
  • płeć, e-mail
  • numer telefonu komórkowego

Hasło do pierwszego logowania wysyłane jest przez SMS. Pacjent uzyskuje wówczas możliwość zarezerwowania jednej wizyty w Centrum Medycznym (poziom podstawowy). Aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji Portalu Pacjenta (poziom rozszerzony), w tym również do przeglądania wyników badań online oraz korzystania z e-konsultacji medycznych należy zgłosić się osobiście do dowolnego stanowiska recepcyjnego w Centrum Medycznym Corten Medic, aby zweryfikować dane osobowe i podpisać regulamin.

Po zalogowaniu na swoje konto w Portalu Pacjenta:

  1. Na stronie startowej użyj przycisku e-Rejestracja.
  2. Wybierz czy chcesz się zapisać na wizytę komercyjną (płatną), w ramach NFZ, czy na podstawie umowy o współpracy (płatnik biznesowy).

Tak. Jeśli korzystasz z konta podstawowego bez potwierdzonej tożsamości w placówce Centrum Medycznego Corten Medic masz możliwość rejestracji tylko na jedną wizytę. Pacjent, który potwierdzi swoje konto w rejestracji przychodni uzyskuje dostęp do wszystkich funkcji Portalu Pacjenta i może rejestrować się na większą liczbę wizyt.

Tak. Masz możliwość umawiania przez Portal Pacjenta Corten Medic wizyt komercyjnych (płatnych) oraz refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia.

Po poprawnym zarejestrowaniu się na wizytę otrzymasz SMSa oraz e-mail z potwierdzeniem. Przed wizytą dostaniesz również SMSa przypominającego o najbliższej wizycie.

Portal Pacjenta umożliwia zapisanie się na wybrane usługi medyczne, do których należą:

  • zabiegi i badania z zakresu profilaktyki
  • konsultacje medyczne
  • programy profilaktyczne

Skontaktuj się z placówką telefonicznie. Portal Pacjenta Corten Medic umożliwia internetową rezerwację niektórych wolnych terminów.

Lista telefonów do placówek Centrum Medycznego Corten Medic:

Dodatkowe pytania

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie zapraszamy do kontaktu z wybranym Centrum Medycznym.

Rozmiar czcionki
Kontrast
ScrollToTop